Ahad, 13 Disember 2009

Servey Barang kat Jusco - 03/12/2009

Hari ni J card kat Jusco Maluri tempat kerja lama.... Aku dgn si dia ke sana semata2 nk servey barang utk barang hantaran.. Ramai giler orang, xsanggup aku..... Banyak barang yg sale tp duit xckup, terpaksa beli ikut list je... Selepas semua dah pilih, pergila department tempat aku dulu, jumpe kak Laila, K. Aby n Pn. Hasni... Biasala, kena kutuk kow2 dgn diorang sbb pilih handbeg xcantik...Hihihihi, biasala aku bkn pandai pon.. Kak Laila ikut aku, g tukar handbeg... Pilih2 punyer pilih, mak aiii ko ni nk bagi aku mati ke... Si dia kata, xpe la skali seumur hidup, lg pun ada sale.. So aku beli je la, kalau x disebabkan sale mmg aku xkan beli wlpun duit si dia..... Errmmm, apa yg sempat aku beli, hangbeg POLO, Set Wallet + Pen + Belt 1 set POLo, baju T- Shirt RENOMA... hihihihi, bjenamala sikit, semua ni aku beli sebab sale.. Kalau x, memang aku xakan beli..hihihi.
Kalau nak beli yg berjenama smata2 nk menunjuk2, sape akan rugi... Aku juga rugi serta pokai.. Eeerrrmmm jgnla pk utk menunjuk2, ukur baju di badan sendiri..

Tiada ulasan: