Rabu, 3 Februari 2010

aRi2 Yg BerLALu

Dah lama rase xupdate blog ni, sibuk sangat2.... Lebih2 lagi dah dekat dengan raya cina... Dengar2 citer dapat bonus, tp xsurela... Harap2 aku tsenaraila... 10 Feb annual dinner... Alamak baju xbeli lagi, dah ada yg bkenan cuma tunggu gaji je... Masa annual dinner nati akan dapat duit n hadiah... Xsabar menanti...

~Cuti Raya Cina~

Kali ini, aku bcuti agakla lama, start 12hb - 21 hb... UUUuuuuurrrmmm bestnyer balik kg... Hajat hati, bila balik kg nak ajak ma, mak, umi n cik ngah servey butik pengantin utk pilih pelamin kahwin aku.... Insan2 tersayang ni la banyak membantu aku, xlupa jugak pak cik n mak cik n adik beradik aku.. Xsabar rasa nak balik kampung bcuti..

~` AmAn n dAmAi `~

Sejak pindah rumah baru, terasa hidup ini sempurna n aman je... Terasa bahagia, wlpun pd hakikat byk lagi masalah yg melanda.. Tp xpe balik umah dah xde masalah... Dulu, dah la banyak masalah, balik rumah plak bmasalah rasa mcm tseksa... Umahku syurgaku.. Tp rumah dulu banyak masalah, nk balik rumah pun rase ttekan... Sekarang, alhamdulillah... Syukur pada-Mu Ya Allah...

Tiada ulasan: