Ahad, 28 Mac 2010

~~ Baju akad Nikah...


Baju untuk akad nikah aku dah pun hantar kat tukang jahit... Janji nak amik hujung bulan ni, sebab nak letak manik or labuci kat baju tu... Kalau amik lambat kang, nati xsempat nk buat manik or labuci tu... Bukan senang nak buat manik or labuci tu... Tengah berfikir, samada manik or labuci tu warna pink or warna hitam... silver hitam nampak cantik, tp sesuai ke dengan kulit aku yg gelap ni... hihiihhiih... Susah jgk jenis yang xamik tahu tentang fesyen ni... Selalunyer aku main tibai je, janji aku rasa cantik n menarik..ihhihihi



Ini la pic kain baju kad nikah aku.... ihhiihhihihi...tak tau la sesuai ke x, dgn warna kulit aku...



Leher baju akad nikah, aku buat mcm dlm pic kat atas tu... Aku letak butang die rapat2 dri pic kat tu

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mak aii..cantiknya baju..
nnt i share tips nak naikkan seri muka menjelang hari bahagia..
http://everybodylovescery.blogspot.com/

~~Coretan Irza.... berkata...

tq dear..tu just sample je...

KitaSayaAwak berkata...

bole tanya ni kain jenis ape?

~~Coretan Irza.... berkata...

kain yang mane dear....kalau yg kelabu tu, kain satin...