Sabtu, 14 Ogos 2010

Kad Undangan & deco2 pelamin kami...

Kad kahwin saya ni, dicipta oleh sahabat saya ( opismate, housemate) iaitu Cik Wana... Pelamin saya pun dia yg deco2, doorgift pun Cik Wana buat sendiri...

Inila kad Kahwin saya


....♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥´¨`*:•.•.★´¨`*:•.•.★....♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥
~~~~Pelamin 13 Sept 2010~~~~


Inila kerusi untuk pelamin saya nanti

Ma dah rasmi....

Lebih kurang mcm ni la, cuma kotak A4 yg bwh tu belum balut lg...


Pandangan atas..


....♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥´¨`*:•.•.★´¨`*:•.•.★....♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥



Ini la Hasilnyer...

4 ulasan:

Lini berkata...

Nice...ha doakan yang terbaik untuk hari bahagia korang berdua...

~~Coretan Irza.... berkata...

Tq ha...nor pom sama. doakan kebahagian ko ha & semoga ha cepat dpt jodoh...ihihihih

~nani~ berkata...

x sabar saya nak tengok hasil plamin awak ni...saya pun nak wat plamin sendiri..bila tgok ksungguhan awk tetiba sy jd semngat nak wat sndiri...tenkiu krn sharing...

~~Coretan Irza.... berkata...

Cinta Hati: tq dear...nati saya akn upload hasilnyer, ya dear...jemput la ya ke majlis saya nati..tq