Jumaat, 22 Oktober 2010

Jom bersama Saya...

Entry kali ini, saya nak cerita sikit pasal hari saya buat pelamin .... Time buat pelamin, hari yg cukup teruja dan sedih....Ramai jugak yang membantu, yg menjadi tulang belakang utk jayakan pelamin saya ini adalah Pak Su, adik, sepupu2... Paling sedih skali time ni, kain utk balut stage, hilang, jenuh mencari, merata tempat tapi xjumpe2... Ma & kak Lin agak gelisah, risau pelamin xsiap, diorang takut saya sedih & kecewa, diorangla paling xsenang duduk memikirkan pelamin saya, bayangkan akad nikah kul 9.00mlm, pelamin kul 5.30 belum siap lagi, gara2 kain itu hilang... Sehari sbelum tu, dah g bandar cari kain lain, tapi banyak kedai xbuka, maklumla hari raya... pagi nak akad nikah, abang, kak Lin dan adik pergi skali lagi kat bandar, nk cuba skali lg mane la tahu ada kedai yg dah buka, tapi hampa...Erm, tepat kul 6.05ptg, kain tu dah jumpe, hehehhe, rupa2nyer dalam kereta pak cik, pd hal dh banyak kali tanya pak cik, dia beria2 cakap xde, tapi xpe la, kalau xde saya dh ada plan lain....hehhehe

Bunga..

kotak A4, pembalut, batang drawing, kabus, kain backrgound...

kabus & kotak A4 dibalut...

inila hasil...

inila hasilnyer..

kabus di balut..utk letak kat tgh2...

siapkan stage.

buluh di pasang..

3 step...

buluh kat belakang belum d balut lg...4 org ni la, yg tukang tengok n kacau...love u...

Diorang lagi...hehhehe... sayang kamu...

1 ulasan:

~nani~ berkata...

gud job...boleh share ngan kwan2 kat luar yg duk smangat nak wat plamin sendiri...tunggu hasil saya plak...(^^,)...