Khamis, 24 Jun 2010

Jom Berkenalan


Inilah Cik Wana...
Ermmmm nk citer sikit pasal CikWana ni..... Bercerita pasal Wedding saya la..... Cik Wana ni agak kretifla, banyak benda dia yg dia tahu, termasukla pelamin saya.... Pelamin saya mmg dia la designer, 95% mmg datang dari dia.... Semua idea datang dari dia, begitu juga dengan, paper beg saya, dia juga yg buatkn n sponser..... Semalam duk bercerita pasal kad kahwin, cerita punyer cerita, dia keluarkn idea suruh buat sendiri, xpayah tempah2 membazir je, beli kertas A4 yag bkualiti sikit (keras) & yg berwarna, pastu print kat opis... hihihi... Kad kahwin saya kali ni warna merah @ maroon + cream.... Kad kahwin saya ni, 3 in 1.....

i. Walimatulurus.
ii. Majlis Kesyukuran
iii. Majlis menyambut menantu (belah iwan)

***** Bukan KEDEKUT tp save BURJET, selagi boleh berjimat, kita berjimatla ya....

Inilah Cik Wana

Siapa2 yg nak berkenalan & nak suruh dia design pelamin, sila la add dia kat Fbook....

http://www.facebook.com/?sk=messages#!/photo.php?pid=30339097&id=1469190251

hihihihi..tq

Tiada ulasan: