Jumaat, 25 Februari 2011

Jadi & naik gila .....

Selamat petang & Assalamualaikum.....

Entry saya kali bertajuk jadi & naik gila dengan Shoe Story.... Apa yang nak saya story mory merry dgn kwn2 semua adalah ttg Shoe..... ermmm, saya ada kunjungi 1 blog ni, blog yg jual kasut je, mmg banyak n semuanyer menarik & cantik2..... rugi tau xsinggah jgk kat blog ni..... Nati saya bagi link ya... sebelum ni, jom kita layannnzzzzz gambar2 kasut yg saya berkenan tp xmungkin utk di miliki oleh saya hehhehehehe.....


Simple kan kasut ni....



Saya suka kasut ni... suka design, suka warna, tp paling xsuka sbb ada lace....


Kasut ni paling saya suka dan minat, cantik sgt2 & simple... My asben sure suka kalau kasut mcm ni....


Yg ni pom saya minat...

I like....

Saya suka design ni...

Suka design n warna ni :)...


Suka design ni tp
bkilat sgt, saya xsuka....
Ermmmm.... yg ni saya sgt2 suka, minat, mahu miliki hehhehehe...simple sgt2...

Yg ini pom simple kan.... cantik....

Cantik design ni....



Kasut ni sesuai utk bsantai, jln jauh, dressing dgn seluar jeans & kemeja......

Ok.... kalau kwn2 nak order klik ni sini http://lalylulu-shoes.blogspot.com/2010/07/order-form.html

or nak tgk lagi yang lain2, di sini ya http://lalylulu-shoes.blogspot.com/ ...

Tiada ulasan: