Selasa, 22 Februari 2011

Tertarik menarik ..the booommm...


Assalamualaikum semua blogger, saya harap anda semua hari ini sihat sejahtera, sentiasa lindungi Allah s.w.t.... Ermmm, hari ni saya nak kongsi dgn kwn2 semua ttg saya tertarik menarik the booom dgn beberapa item yg ada kat Butik The Old Blossom Box Store ni... Jika, kwn2 semua ada masa nak kunjungi blog tu, saya bagi link kat sini ... Klik je di sini





Ok, saya sgt2 minat kat kasut ni, mak aiiii merah menyaler.... Erm, saya hanya sekadar minat je, utk memiliki mungkin tidak sbb My Asben xbagi, so kena la meminati je bkn utk memiliki...hehehhe cantikkan... Sesangatla sedihhh...


I like kasut ni...

Kasut ni Home made Novelty... Simple je... Kasut ni pom xmungkin utk memiliki....

Cantikkan dress ni, tapi sayang dah pom sold out... Dress ni My Asben kasi la pakai... Yg ni pom melepas... Sedih... sbb sold out..

Vintage inspired Belt, cantikkan... semuanyer di The Old Blossom Store, sekiranyer berminat boleh la order...hehehhe

Floral Blast RM69 hanya d butik The Old Blossam Store ... Cantikkan... sangatla cantik...


Maxi Skirt RM79, byk lagi warna2 yang menarik, tp saya lebih tertarik yang ini.....



Kasut ni teramatla simple & sangatla meminat utk memiliki, ermmmm mmg xmampu utk di miliki, oleh kerana My Asben xminat n xsuka n xbagi saya pakai, so xdptla utk dimikiki, lagi pun dah sold out...hehheheh... tp warna hitam lagi cantik dimata saya...


Ok, kwn2 banyakla item2 yg menarik, lawa, cantik2, comey2 ada di Butik The Old Blossom Store, apa tunggu lagi jom kita terjah di sini
http://oldblossombox.blogspot.com/

dan tak lupa juga sinnggah disini ya hehheheh
http://colourfullbundledress.blogspot.com/


Selamat Bershooping semua !!!!!!