Rabu, 3 Ogos 2011

Raya... Raya... Baju Raya....

Assalamualaikum......

(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚ selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak ♥♥ ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ ˛ ˚ & selamat menjalani ibadah puasa .. From : Irzainie。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。
✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。


Kita dah masuk bulan puasakan, tentu korang dah siap baju rayakan, tak pun dah ada baju raya tapi masih kat tukang jahit, bestnyer mesti tak sabar nak pergi ambil dan nak try kan.... Tapi, saya belum ada baju raya pun lagi.... Suka sangat lengah-lengahkan masa cari kain pasang untuk hantar kat tukang jahit.... Raya macam nak nangis je... My hubby suruh beli yang dah siap, tp saya tak suka la beli yang dah siap tak selesa bila dipakai, itu yang saya rasa, tp ada banyak yang selesa untuk dipakai, tp apakan dayakan, kalau nak beraya dengan baju baru, terpaksala beli yang dah siap... Korang baju warna apa ya, mesti cantikkan baju korang semua...

Tahun ini, tema raya saya 2 warna iaitu mustard with putih atau warna belacan...hehehehehehe...
Agak2 ada tak tukang jahir yang masih terima tempahan untuk baju raya.... Korang tahu tak, kat mane, tolong bagitahu saya....


Warna ni dah comfirm

Tiada ulasan: