Khamis, 11 Mac 2010

~~Setelah Sekian Lama~~

Aku rasa, dah lama x buat post baru kat blog ni... Busy sangat2... Masa berlalu dgn pantas, hari berganti hari, minggu silih berganti n bulan ke bulan..iihiihhihihi.
Aku rasa amat takut sekali...

Aku kena tetapkn pendirian n mulakan perancangan dari sekarang.. Kalau x, kelam kabut aku nati... Aku dah wat keputusan utk wat pelamin sendiri.. Pada mula aku tension n takut jugak... Aku takut mampu utk buat sendiri sbb ramai yg pandang rendah... Namun, demi hari bahagia aku.. Aku dah nekad nk wat pelamin sendiri.. Atas nasihat kawan opis aku, disebabkan dia dah bagi kata2 peransang n dah tunjuk hasil tangan die sendiri, maka tambah yakin aku pada kata2 die... Aku akan ingat kata2 die tu, jika ada org cuba merendahkan semangat aku.. Kat sini aku akan letak pic pelamin yg die buat tu




Inila pelamin yg mamber opis aku buat sendiri...

Tiada ulasan: