Rabu, 15 Disember 2010

Deco2 utk rumah lg...

Cantik kn kalau dpt buat mcm ni, biarla utk letak TV kecik skali pom, apa saya peduli dgn org nk ckp, jnji saya minat, insyallah saya cuba buat, tp amik masa la...hehehe..




Yang ini pun cantik gak, tp warna yg ni saya xbminat, boleh tukar ikut citarasa masing2..




Cantikkn yg ni warna warna, sape2 pom boleh buat, cari papan yg xnak pakai or tbuang, kalau beli kat kedai mahal wlaupun simple, saya dh servey..hehhe


Saya amat suka dan cukup berminat utk memiliki rak2 mcm di atas... Dah tercetus idea saya utk buat rak mcm dia atas, tp xde la sebijik mcm tu, cuma saya akan buat ala2 mcm tu, RAK DINDING... Mcm biasala saya, akan buat dgn barang yg tbuang je.hehe.. Memandangkan byk kotak kecik n keras kat rumah, so boleh la buat mengikut citarasa saya sendiri... TUNGGU ya...heheheheh


Step pertama nak buat RAK DINDING drpd kotak2 terbuang kena beli benda alah ni saya xtahu apa nama komersial benda alah ni, yg dlm kotak 4 segi merah tu...ini yg paling penting... Waktu lunch kang keluar... Misi mencari apa yg di ingini...hehehe...harap2 jumpe, mlm ni boleh buat..hehehe ..

Inila hasilnyer.... Lain yg nak di buat lain yg jd...

Tiada ulasan: