Jumaat, 25 Februari 2011

Kecewa dengan Perkhidmatan Pos Experess..

Assalamaulaikum semua....
Hari ni saya ank cerita sikit pasal kekecewaaan saya terhadapan perkhimatan dari pos Experess... Seperti mana kwn2 semua tahu, saya ada jual Dress Bundle.... Al kisah nyer, ada custemer saya beli Dress Bundle saya.... Custemer saya buat payment pd malam hari jumaat,so hari sabtu petang saya ke Pejabat Pos Selayang Mall... Ok fine, sudah tentu hari ahad xjalan kan sbb esokkan hari ahad, hari isnin akan beroperasi.... ok, isnin jalan... selasa sudah tentu smpai ke Terengganu, ting tong ting tong, itu ini, hari Rabu sudah tentu sampai pada custemer kan ( paling busuk pom Selasa wajib sampai ), tapi kenapa sampai sekarang xsampai2.... Nasib baik custemer saya tu baik, dan xmarah2.... Hari Rabu saya semak kat Pos Malaysia secara online, status Final Delivery... Kenapa service jadi macam ni, kata " Dijamin sampai Esok " .....

Selayang Mall Pejabat pos...

Dijamin Sampai Esok.... " Sampai ke" : p

Tiada ulasan: