Khamis, 10 Mac 2011

Permintaan...

Assalamualaikum...

Harap2 semua sihat ya, sejak 2 menjak ni xsempat nak update blog... Busy dengan kerja & nak settlekan Stock dress yg baru ambil dgn supplier, kalau boleh nak settle sebelum pergi ke PD n Melaka ini, Insyallah....
Erm, nak cerita sikit pasal shalws... sekarang ni musim gila shawls kan, mcm2 design, sytle shawls yg boleh digayakan, betol x? yang paling kelakar sekali, masa tu saya tengah pilih shawls kat KL, tiba2 dtg seorang adik ni, suruh saya buat demo mcm mane nak pakai shawls, ermmm tkejut jgkla saya, sbb saya bukan pandai pom, main letak je atas kepala, saya selalu tgk kat blog and Youtube, kadang saya tanya friend kat FBook mcm mane nak pakai shawls, balik rumah try & error je....
Ada jugak mamber FBoook yg suruh saya buat video utk cara-cara pakai shawls tp saya xboleh nak tunaikan permintaan itu kerana suami saya xmengizinkan, ada alasan yg munasabah bg dia, so saya terpaksa angkur... Ok xperlu kecewa ya kwn2... Kat sini saya sediakan video klip dari Ayunar.... Sambil2tgk video Ayunar, boleh singgah kedai kedai Online Ayunar, jemput2la Shopping... www.ayunar.biz/ dan jangan lupa singgah http://colourfullbundledress.blogspot.com/ tunggu kemunculan stock Vintage yang terbaru ya...



kedua

Tiada ulasan: