Khamis, 10 Mac 2011

Love Vintage

Assalamaualikum..
Sejak bila kamu minat vintage ni.... ngeeee~~~~ Ketahuilah, sejak saya menjual dress bundle, justeru itu saya asyik mencari blog2, pic dress vintage....
Dress seperti ini memang cukup di kenali di 1 ketika dulu, sungguh pun, kini ia muncul kembali.. Kepada mereka2 yang xberminat, memang tidak ketahui dress vintage ini wujud semula.... hahahha, apa yang saya mengarut ni...hehehhe...
Ok kawan2, jika berminat nak ketahui ttentang dress vintage ni, kat baah ni, saya ada serta kan link2 blog dress vintage ada masa buka la blog tu dan ada masa n duit lebih sila shooping kat





~~~ Dress vintage ni, bukan hanya untuk golongan remaja n golongan baisa je, namun golongan ibu2 yg berbadan 2 jugak boleh di pakai...Kat bawah ni saya masukkan gambar2 ibu2 mengadung mengayakan dengan dress...

Jom layannn....





Tiada ulasan: