Isnin, 14 Mac 2011

Suka Hijab Tutorial from AyunAyunar

Assalamualaikum...
Sori semua, dah lama jgk la xupdate blog ni, agak busy sedikit.... Banyak perkara yang nak settle, tp masih ada lagi sikap suka menaggguhkan kerja, walaupun masa dah xde, ini sikap saya hehehe..opppsss, entry kali ni buka pasal saya busy tp ttg Tutorial from AyunAyunar... Saya suka tutorial ini, sebab unit n sgt kreatif gaya shawls kali ini, sure saya akan mencuba.... Jom kwn2 kita sama2 mencuba, lepas ini boleh tampil dgn penuh bgaya...hahahahha... Bergaya ke hahhahahahah...Xsalah kn bergaya tp jgn sampai membazir n memudaratkan diri sendiri...
Jom layazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz tutorial....
Jom shooping kat sini
Jom shooping dress di sini juga

*** Pilih dress cantik2 and than pilih shawls n innier lawa2 n cantik2 kat Ayunar Biz ...
Ok tQ..


Antara gambar2 Ayunar yang berjaya menawan hati saya adalah :-








jeng jeng jeng........








jeng jeng jeng........











jeng jeng jeng........







Jom layan gambar Ayunar yang cantik ala2 model gitu.....
Layanzzzzzzzzzzzzzzzzz......






Tiada ulasan: