Khamis, 8 Julai 2010

09/07/2010 Jumaat

Ermmmm nak jadikan cerita, mlm tadi tidur kat sungai buloh hantar barang hantaran dan juga stock barang baby serta tudung, mintak tolong kakak ipar Iwan tolong jualkan... Malam tadi, agak lewat tidur sebab aktiviti snap Shawls Lycra 1 tone & 3 Tone.. pagi ni agak lewat bangun, kelam kabut.. Mandi2 bersiap, kejutkan Iwan, memang xmake up langsung, bedak pon xsempat tempek kat muka.... Ermmm, bila dah sampai HOSTEL Iwan, die naik bilik die, saya pula tunggu kat bawah atas motor.... Nak jadikan citer, lama menunggu Iwan bersiap, saya dah xde kerja make up kat atas motor, semua orang pandang..... mesti orang fikir saya ni perasaan, minah gedik... Apahal si tunang iwan ni, dh xbetul upenyer...... Lantakla....

Sebelum...

Selepas... Make up biasa2 je, nk lawa2 xpandai....

**^^****^^ Niat saya update kat blog ni,bukan nak cakap saya pandai make up, tp sedakar nak bercerita je... Make up atas motor, tunggu iwan bersiap...iihihihihikhhikkhikkk.. itu je.....

Tiada ulasan: