Khamis, 15 Julai 2010

Menghintung Hari

Ternyata masa berlalu dengan pantas... Alhamdulillah, tinggal lagi suku persiapan untuk kahwin... Kini, baru saya tahu, persiapan sebuah perkahwinan ini, agak rumit dan juga memerlukan p'belanjaan yang banyak... Ikhlas saya cakap, saya cukup kesal ddengan diri sendiri... Nak tahu kenapa?????? Mengapa???
Kenapa?????
Sebab xde simpanan langsung, asyik nak enjaoy je..Dapat Gaji beli baju, beli tudung, beli itu ini..ermmmm...So, nak salah kn siapa dalam hal ini!!!!!
Mengapa?????
Mengapa xde simpanan langsung..... Sebab langsung xterfikir dalam masa terdekat ni nak kahwin dan pula, saya ni jenis BOROS...huhuhu

****^^^**** Pada mereka2 yang belum bersedia utk berkahwin or belum ada simpanan.... Tolongla, setiap kali gaji asingkan sedikit duit gaji utk simpanan...

Tengah berfikir???????????
Saya tengah fikir, selepas kahwin area mana nak cari rumah.. Kalau saya cari rumah dekat dengan opis saya, kesian plak dengan Iwan... Jalau sewa area HQ Iwan, jauhla plak... Kalau sewa diantaranyer, kami terpaksa guna 2 transport... Aduiiiii susah jgk kan.....

Semalam pergi Masjid India....Jalan2 cari baju utk Ma, adik n Kak lin, kain pasang utk buat baju.. Baju ni saya nak diorang pakai time majlis saya....




Merah + putih + hitam..



Untuk ma, adik & kak Lin, utk bb Iqah, Mi Ngah xbeli pom lagi...hehehheheh...ni kain murah je... Jnji selesa n menarik bila org tengok.


¨`*:•.•.★´¨`*:•.•.★ Jalan2 kat Masjid India, bkenan kat kasut crocs ni .....hhehehehehhe bilala agaknyer berkesempatan nk beli....

Yang pastinyer, kasut ni bukan yang Original nyer laihhihihihi...

Tiada ulasan: