Rabu, 7 Julai 2010

Pre - wedding Photoshoot at Tasik Titiwagsa 11072010

9072010

Ahad 10.00am saya and My Hubby ada pre-wedding photoshoot kat Tasik, sekarang ni dah ada lokasi yang menjadi pilihan saya & hubby.. Saya a
kan
bergambar pakai baju pengantin kat Tasik.... Sekarang ni dah dapat lokasi mane yang menjadi pilihan kami.... Tasik Titiwangsa... sekarang, impian hampir tercapai...
Ermmmm dah dapat pom idea konsep apa nak pakai hari ahad ni...

1. Pakai baju bertandang, sebab baju ni dah siap pun.. Dah amik pun kat tukang jahit...
♥ ♥ Nak cerita sikit pasal baju bertandang ni, agak sedihla sebab baju ni dah xmuat..... Opsssss, maknanyer saya makin GEMUK la ..lallalallalalal ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ .. apa nak jadi dengan saya ni, lagi 2 bulan nk kahwin, nampak gaya kena diet sakan ni♥ ♥........
2. Ala2 kampung macam Ika & Isk
♥ ♥ Ika & Isk juga yang menjadi pilihan saya, harap2 Ika & Isk xmarahla, sebab tiru konsep diorang.... jangan Marah ya IKA & ISK♥ ♥



http://perjalanan30mei.blogspot.com/search/label/Pre-wedding%20Photoshoot

**** ♥ ♥ ♥ Mana nak dapatkan baju kurung kedah cotton ya.... pening nk mencari.... ♥ ♥ ♥ ****
Saya Wall kat Facebook... Ada seorang insan yang berhati mulia bagi infomation...
Kalau boleh saya nak dapatkan warna pink sebab saya nak pakai shawls Pink...hihihi... baju bertandang pom pink, malas nak bwk shalw banyak...



Fiza Azhar
pasaraya sakan.
40 minutes ago · LikeUnlike ·
Noor Irza Zahari
Ya ke.kat sini xde sakan.tq [via Celcom SMS]
39 minutes ago · LikeUnlike ·
Fiza Azhar
kat rawang,bukit beruntung ade...hehe
38 minutes ago · LikeUnlike ·
Noor Irza Zahari
oooo ya ke, jauhnyer nk pergi.ihihihihih..berape ya harga kat SAKAN.
37 minutes ago · LikeUnlike ·
Fiza Azhar
bj kurung kedah org tua la...hehe...sehelai 3.50....ade S hingga L
36 minutes ago · LikeUnlike ·
Noor Irza Zahari
Btol2,bju kurung kedah mcm tu la sy cri [via Celcom SMS]
34 minutes ago · LikeUnlike ·
Fiza Azhar
beli 3 dpt 10....kat kl x byk cawangan...
30 minutes ago · LikeUnlike ·
Noor Irza Zahari
oooo ya ke...ermmm boleh nk kirim, pastu kita jumpela kat mane2..hihihi...boleh URGENT sgt2 ni...nak pakai hari ahad ni..
28 minutes ago · LikeUnlike ·
Fiza Azhar
emm sush la...dl sy keje kat c2...skang x da...juz leh bg information je la...
25 minutes ago · LikeUnlike ·
Noor Irza Zahari
ok dear...xpe xpe..tq sbb bg infomation ya..hihihihi tq dear.
24 minutes ago · LikeUnlike ·

♥ ♥ ♥ Tq ya diq.... sbb bg infomation.. ermmmm kena cari jalan mcm mane nak ke SAKAN Rawang... Sebab saya xbiasa nk ke Rawang, lagi pun jauh dan kesuntukkan masa...
...........................................................................

10/07/2010

Hari ini half day, terima GAP Sandal dari supplier...Lepas kerja, balik masak singgang Sotong, best, dah lama xmakan singgang sotong, lepas makan aktiviti packing GAP sandal utk di pos..... Erm Iwan datang , pergi ke Masjid India beli tudung.... Pastu beli baju kurung kedah baju putih Iwan utk Photoshoot esok..... Ermmm ke sg.Buloh siapkan packing GAp sandal bersama Iwan... 7.00pm pos..... Erm boleh pos tp, pos laju akn beroperasi hari isnin...

11/07/2010 Ahad at Tasik Titiwangsa...

Ermm seperti yg di janji kn hari Pre - wedding photoshoot kat Tasik Titiwangsa.... Janji kul9.30, tapi agak lewat sampai... Ramainyer org, malu.... Mula2 kekoh, bila dh lama2 saya lak yang lebih2, banyak songgeh, risau takut Wahida bosan & tension, harap2 tak la ya Wahida??/!!!! : )... Seperti yang di rancangkan,mula2 saya pakai baju kurung kedah n kain batik dari rumah lagi.... Kedua saya pakai baju biru pink, baju utk majlis bertandang... Alhamdulillah, My hubby agak spoting utk photoshoot.... Wahida plak, agak spoting, ikut je kemahuan saya nk berposing...ihihihihih... Kesian Wahida, seluar abis kotor, sebab time tu rumput basah.... Ini la orangnyer.

Wahida bersama suami.....

Siapa2 yang berminat bolehla menghunbungi Wahida di talian 019-4765247... or klik link ini http://www.facebook.com/wahida.onizuka

..
Ok, ini dah dapat dr Wahida, tapi separuh je, itu pun dia send kat inbox FACEBOOK...







Ini je yang dapat saya upload...ihihihihih yang lain ada dalam simpanan saya
.....
Blik dari photoshoot, saya ke Taman Permata dekat Melawati.... Beli barang hiasan.... Siap semuanyer, berhenti makan NASI ULAM kat taman permata...Sedap tp xberapa sedap sebab, lada xpedas sangat dalam BUDU.....
.............
Sampai rumah, keluarkan semua barang..... Alamak mana sebelah lagi selipar Vincci saya... Puas mencari dengan Irwan... Sedey, meleleh air mata, Iwan ajak keluar cari selipar.... Pergi tempat td, xde....KECEWA tp terpaksa pasrah je la.... My hubby janji nak ganti, BETUL ke....?????? Tunggu dan Lihat je la.... Sayang sangat2 dengan sipa tu, sbb hadiah dari Iwan sempena duit BONUS dia.....
............

Tiada ulasan: