Khamis, 22 Julai 2010

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ermmmm masalah lagi..

Atas dasar bertolak ansur.... Adik call, tanya kad kahwin dah siap ke belum.... Mmg xsiap lagi hihihi..Kad kahwin ni, xde la pening sgt sebab mmg xpanggil ramai pun... Kad kahwin ni just utk kawan2 je..... Itu pun dah jimat sebab jemput kat Fbook.. Ada pembetulan, pada asalnyer majlis saya 14 Sept 2010... Tapi, oleh kerana adik yg kat Kajang & abg kat Temerloh xleh cuti lama, terpaksa percepatkan.. Dari 14 Sept kepada 13 sept cuma beza sehari ni... Ini bukan punca masalah yang timbul pada diri saya, kalau xde diorang sedihla saya, majlis saya xde makna... Sekarang, tengah pikir macam mana nak cari org nak makeup saya & nk sewa baju kahwin.... Rumit...rumit, sukar sebab kebanyakkan Butik Pengantin dah xnak amik tempahan lagi sebabnyer, dah lewat, dah full... Mak andam yang sebelum ni pun, xdapat tolong kerana 13 Sept dah full.... Fening.Fening. Sya betul2 memerlukan bantuan... Help help me... Sekarang ni, tengah tunggu berita dr kawan, dia kata dia kawan, hari ini kawan dia jd jurusolek kepada kawan kami ya bertunang .... Harap2, dapat terima berita gembira dari dia... Moga2 kawan dia, sudi makeup saya nati...

Ternyata makin dekat dengan hari bahagia, makin rumit perjalanan hidup, lagi besar ujian... Harap2 saya tabah mengharunginyer.... Xlena dibuatnyer tidur malam... Adoiiiiii... Pada siapa, nak dipersalahkan...?????????

Tiada ulasan: