Isnin, 26 Julai 2010

Jumaat, sabtu & Ahad....

JumaatBosan...bosan..bosan..tension.. Rasa macam nk berhenti kerja rasanyer.. Mampukah aku xkerja.ihihihihihihi... Alhamdulillah, bertahan jgk aku kat opis ni, wlpun banyak tekanan... 1 tahun 4bulan, lama jgk tu, slalunyer xsampai 6bulan, aku dah cabut, ni kerja yang ke 8 dlm hidup aku dr tahun 2007-2009.. hehheh.... Lepas baliik kerja lepak umah..Kul9.00 kawan kolej dulu nak datang umah utk ambik baju utk buat manik... Happy nyer... Bukan happy sbb dia nk buatkan manik, happy sebab dapat jumpe dia. Agak2 dah 6tahun xjumpe.... ieja datang bersama suami "Ajib", fist time jumpe Ajib, selama ni dgr nama je, tuan xkenal... Ajib seorang yg peramah, fist time jumpe mcm dh lama kenal....

Pengantin baru lagi ni..hik hik...

Akhir jumpe jgk kami....



Sabtu...
Hari kerja half day, tp balik agak lambat... Kul3 baru balik, my hubby genap kul3 sampai..hehehheheh... Sattle apa yg patut, baru pergi makan.... Mula2 pergi chow kit, nak order makanan, dh order makanan, tiba2 my hubby perasaaan tangan org tu T_ _ T, terus xjadi nk order makanan, just minum air je, itu pun xabis hilang selera.... Lepas minum, terus g PLaza GM... My hubby nk tgk stock Jersi terbaru, hampa xde stock terbaru... Pusing2 jumpela sempit utk d jadikan sanggul..Hihihihi beli utk jual, tp takut xde sambutan utk post kat Fbook....



Sempat lagi berposing hik hik... Cantik kan.heheh xbeli pom, kat sini khas utk borong je, nak beli banyak2 buat apa. nka jual pun, bukan ada sambutan pom..

Warna warni..... Semua baju leh pakai, jimat..hehheheh

Lumrah, kaum Hawa sinonim dengan Accessories... My hubby plak xberapa suka dengan acessories, kalau ikutkan hati dia, hangbeg mmg dia xsuka saya pakai, kalau boleh dia nak saya pakau jam, cincin n gelang je, hihihi saya je yang berdegil nak pakai.... End year 2008, saya pernah kena ragut kul6.30am baru balik dari kampung, habis semua barang dalam hangbang kena ragut, handphone, duit ..dll.....



Ahad....

xde apa yang menarik, kul 3.50 baru bangun tidur, lepak2 kat rumah je hik hik hik...

Tiada ulasan: