Ahad, 19 Disember 2010

cedey.... kecewa...

Semalam hari sgt mgembirakan tp dlm kegembiraan itu, tselit satu kedukaan yg sukar utk gambarkan.... HAPPY!!!!!!! ~~~ Semalam pergi bkelah kat Ulu Yam bsama kwn My Asben dan jgk Famly abg My Asbe serta adik kpd biras saya.... Aktiviti kat sane, mandi manda, bakar ayam dan juga sotong, tp apa yg paling sedih xdpt nak SNAP gambar.... KECEWA!!!!! Cesey sgt2, kerana NSET!!!! saya masuk AIR !!!!!!

Ini yg sbenar saya nak cerita, NSET MASUK AIR!!!!!! Puncanyer, saya jatuh time nk myeberangi sungai utk ke tempat pkelahan... Saya terjatuh dlm air, akibat tpijak batu licin dan air terlalu deras myebabkan saya xdpt mengimbangkan badan saya, saya tduduk xdpat bangun kerana air tlalu deras dan kat tangan saya banyak barang.. huhu, kebetulan NSET saya kat dlm poket seluar, laama jgk la saya berendam dalm air smentara My asben dtg tolong, abis smua baju psalinan, tower dan pakaian dlm basah..... NSET saya MASUK AIR!!!!!!!!!!!!!!! Mood btukar menjadi CEDEY!!!!!!!

Ramai gila, org dtg bkelah di hujung minggu smpena cuti pesekolahan... Mula2 sampai kat Ulu Yam cuaca agak redup skalu, seredup diriku yg kecewa dek kerana NSET saya MASUK AIR!!!!!!...... Bila api dh nyala, ayam dh bakar, hujan dh ada tanda2 nak turun, kami semua agak kecewa. dh bsiap nak mengemas utk balik, xsampai suku mengemas cuaca bertukar menjadi panas.... HAPPY!!!!!!

Aku dh kehilangan sesuatu yg bharga dlm hidup ku, dengan NSET tu la saya gunakan utk snap gambar gila2 saya d kala kegilaan dtg...1 hari xsnap pic diri sendiri rasa mcm hidup xlengkap..huhu... Hari ini xdpt snap gambar diri sendiri, slalunyer tiap2 pagi slepas make up saya akn snap gambr diri sendiri dan stibanyer di opis sbelum mulakan kerja saya kan snap gambar dulu, tp hari ini runting harian itu sudah xde lagi...CEDEYYYYYYYY!!!!!!!!!!...

Itu sementara waktu ni, rasanyer xbeli lagi NSET!!!!! Saya pakai NSET My Asben... My Asben punyer NSET xde kamera, itu yg menyulitkan saya utk beraktiviti SNAP gambar diri sendiri...




: p

Tiada ulasan: