Jumaat, 10 Disember 2010

Lunch Time ~ Jln2 KK Home Deco


Biasa waktu lunch saya lepak kat opis je, jrg skli keluar rehat... Ntah knapa, hri ini bgitu teruja utk mjejak kaki ke KK Home Deco Ampang... Saya ke sana seorang diri, slalunyer saya bteman sbb mmg saya xsuka bjlan2 seorang diri, paling xsuka window shopping seorang diri....

Xde niat nak beli apa2 pun ke sana just nk tgk2 je... Ermm, sampai je kat kedai tu, terus bkenan kat ranting2 yg ada kat depan pintu kedai tu... Mcm bminat utk mmiliki je utk deco2 kat umah saya tu, lagu pun rumah saya kosong je, al maklumla baru kahwin smua klengkapan xde lagi... Pusing2 bkenanla plak kat pasu bunga ni, tp xbeli pom sbb dah plan nk buat pasu sendiri utk ranting2 tu... ermmm smua benda buat sendiri, mcm KEDEKUT !!! la plak saya ni... Oppsss !!! bukan KEDEKUT!!!, kebetulan dah ada idea nk buat sendiri, jd saya buat la sendiri, jimatkn...Klau xpandai buat sendiri, sure saya beli..hehehe


Cream + brown + merah jd pilihan...

hehe...

ini la pasu yg saya citer tu....

nak buat lbh krg mcm ni la...

inila brg2 yg nk buat pasu tu...heheh


1. Pembalut grap warna merah & cream..
2. batang drawing
3. Penutup kotak A4
4.Pisau
5. Double Tape
6. Gam
7. Rating2 yg di beli..

*** Mula2 balut batang drawing dengan pembalut warna cream... Kemudian balut penuntup A4 dgn kertas merah utk dijadikan tapak, kemudian penuntup A4 di tebuk mengikut size lubang btg drawing.. Kemudian, masukkan btg drawing ke dalam lubang yg d tebuk td... Last masukkan ranting2 yg di beli, kemudian gubah mengikut minat masing2... TQ... : )



Inila hasilnyer, malunyer TV kecik je.hehehe...ermm ermm





*** TV ni hadiah dr My Hubby masa bujang dulu, kenangan tu hehehhe..


1 ulasan: