Isnin, 20 Disember 2010

Handbeg, kasut, sandal ~~ Hitam & black..

Wanita or perempuan mmg sinonim dgn handbeg, kasut, sandal, shalws, tudung, baju, dress dan sbagainyer... Kali ni nak bcerita pasal, hangbeg, sandal dan kasut...
*** Jom Layan****

Eeeerrrrmmmmmmm.. Saya mempunyai minat dan juga hobi yg agak kurang menarik utk di kongsi, kadang2 agak jeles dgn orang laain, sbb mereka suka memiliki kasut, sandal dan handbeg yg pelbagai warna, serius saya ckp saya jeles pd mereka, kerena saya hanasya memilik kasut, sandal, handbeg yg berwarna hitam je, teramat susah utk memilik warna2 lain slain hitam... Pd saya, kalau beli warna lain, susah nk match dgn baju, tudung dan sbagainya, kalau hitam boleh match dgn mane2 baju, shawls dan dll.... Pd hal, zaman skrg, sudah xpeduli itu smua, ini bermakna saya masih d takut lama, KOLOT!!!!! huhu, susah nk terima kenyataan bila org ckp saya KOLOT!!!!!
Azam tahun baru.... Kalau boleh start tahun depan dah nk pelbagai warna utk kasut, sandal dan handbeg..hehehehe... Kebetulan, company saya nak buat annual dinner kat Bukit tinggi, so skrg dh bolehla servey baju, sandal, handbeg dr pelbagai warna...ces wah!!!! mcm byk duit je.... Banyak duit ke??????????? *** xde la, hanya setahun skali je utk melaram, apa salah kan...hehhe... Kali in annual dinner bersama My Asben, so kenala cari baju n suar utk My Asben hehhehe... Surela tema kali ini warna merah, sempena Chinese NEW YEARS....hehhee
Sejak kahwin ni, My Asben dah xbagi pakai high heel lagi.... Paling dia suka, pakai selipar jepun or kasut yg xbtumit tinggi la...NO!! NO!!! NO HIGH HEEL!!!!!Adusss, sungguh shadusss... : p

Tiada ulasan: